ممنوعیت فعالیت دستفروشان در شهر همدان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان گفت: فعالیت دستفروشان در شهر همدان ممنوع شد.

ممنوعیت فعالیت دستفروشان در شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهرداری همدان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت دستفروشان در سطح شهر به ویژه محدوده پیاده راه بوعلی را برای مدت ۲ هفته و تا پایان طرح اعمال محدودیت ها، ممنوع کرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان نیز در این باره گفت: براساس ابلاغ شیوه‌نامه‌ها از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی و استانی، هماهنگی‌های لازم انجام شده و روز بازار‌ها و شب‌بازار بوعلی به مدت ۲ هفته تعطیل است.

معراج عاشورلو روز سه شنبه افزود: همزمان با اعلام محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، این بازار‌ها به‌طور موقت و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و درصورت تمدید تعطیلی‌ها مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین به‌منظور اطلاع‌رسانی درباره تعطیلی این بازار‌ها ضمن نصب بنر در مکان روزبازار‌ها و پیاده‌راه بوعلی، از طریق ارسال پیامک به بساط‌گستران شرایط فعلی را اعلام کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان افزود: مردم نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا از این بازار‌ها استقبال زیادی ندارند و دستفروشان در این مدت از لحاظ تعداد کاهش یافته‌اند.

عاشورلو  با اشاره به طرح روزانه ضدعفونی شدن ایستگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار همدان گفت: بازارچه‌های شهروند در مناطق مختلف نیز با رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی به شکلی مناسب خدمات لازم را ارائه می‌کنند و این خدمات در بازارچه منطقه هنرستان به‌صورت برخط است.

او یادآور شد: اجرای شیوه نامه های بهداشتی در بازارچه پرندگان نیز با جدیت اجرا شده و عملیات ضدعفونی کردن، شست‌وشو و گندزدایی این مکان با توجه به شرایط خاص آن به‌صورت منظم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان افزود: درحال‌حاضر همزمان با مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، بازار‌های همدان از ابتدای آذرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
منبع ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.