معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای بهره مندی از سود سهام خود برگزیدند تنها ده روز فرصت دارند تا در سامانه سجام ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مظهر معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: پس از آزادسازی سهام عدالت، ۴۰۱ هزار نفر از مردم روش غیرمستقیم را برای بهره مندی از سود سهام عدالت خود برگزیدند که لازمه آن ثبت نام در سامانه سجام است.

او افزود: این افراد تنها ده روز دیگر فرصت دارند تا به صورت الکترونیکی در سامانه سجام ثبت نام کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم تصریح کرد این افراد در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام نکنند، امکان واریز سود سالیانه سهام به حساب آنان وجود ندارد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم همچنین با اشاره به تاسیس شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بانماد (وسقم) و ثبت آن سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: پس از ثبت نام در سجام، احراز هویت به صورت الکترونیکی و انتخاب کارگزار ناظر، مجمع الکترونیکی شرکت هم تشکیل خواهد شد تا بتوان سود سهام را به حساب دارندگان واریز کرد.

مظهر افزود: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند مدیریت سهام با خودشان است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: ۶۹۴ هزار نفر در قم دارنده سهام عدالت هستند که ۵۸ درصد آن‌ها روش غیر مستقیم را برای بهره مندی از سود انتخاب کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۰:۰۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
تکلیف کسانی که چهار ماهه ۳۰درصد یک میلیونی را به کارگذاری آگاه برای فروش واگذار کردم فقط ۶۲۰۰میلیون ریختند هفته اول شش میلیون دیگه باید واریز کنند که سه ماه گذشته هیچ خبری از واریز پول نیست من به نرخه آن روز فروختم در صورتی که کله سهام یک میلیونی رافروختند حالا پولو واریز نمی کنند
آخرین اخبار