ایجاد گشت تاکسیرانی برای رعایت دستور العمل های بهداشتی در شیراز

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شیراز، گفت: گشت ویژه تاکسیرانی برای رعایت دستور العمل های بهداشتی در شیراز ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حسن شاهی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شیراز، بیان کرد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تمهیدات بهداشتی در این زمینه اتخاذ کرده که با توجه به وضعیت قرمز شهر شیراز گشت‌های ویژه رعایت دستور العمل های بهداشتی در تاکسی‌های سطح شهر به اجرا درآمده است.

او، با اشاره به اینکه در طی این مدت گزارشاتی مبنی بر رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی از سوی سرنشینان در تاکسی گزارش و کمیته انضباطی با آن ها برخورد شده،  تصریح کرد: با اتخاذ تصمیماتی برای حفظ سلامت عموم شهروندان با ایجاد گشت بهداشتی موارد تخلف در مورد نحوه رعایت دستور العمل بهداشتی در تاکسی‌ها به صورت ویژه بررسی می شود.

حسن شاهی، ادامه داد: مواردی مانند نزدن ماسک، سوار کردن سه سرنشین در عقب خودرو از جمله موارد رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شیراز، افزود: از عموم شهروندان و مسافران تاکسی‌ها درخواست می شود با رعایت دستور العمل های بهداشتی به قطع زنجیره ابتلا به کرونا کمک کنند.

او، اضافه کرد: از رانندگان تاکسی درخواست شده به هیچ عنوان برای سوار کردن مسافر سوم در عقب خودرو توقف نکنند و از مسافران نیز درخواست می‌شود از این مورد ممانعت و خود نیز برای حضور در تاکسی دارای دو سرنشین در صندلی عقب اصرار نکنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.