تصویر ایمیل جعلی فدراسیون فوتبال به فیفا

فیفا که چندی قبل فدراسیون فوتبال ایران را متهم به جعل ایمیل کرده بود قرار است پرونده را برای بررسی مجدد به کمیته انضباطی ارجاع دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از شکایت از فدراسیون فوتبال به فیفا، خواستار دریافت مطالباتش شد و حالا رقمی حدود بالای ۶ میلیون یورو از فوتبال کشورمان می‌خواهد که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

همانطور که پیش از این اعلام کردیم (یک آذر ۱۳۹۹)، فیفا در قسمتی از رای خود آورده است که به دلیل جعل ایمیل از سوی فدراسیون فوتبال ایران، قاضی پرونده تصمیم گرفته تا موارد گفته شده را برای بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

در ابتدای ایمیل اولی آمده است، ما متوجه شدیم که ادعا می‌شود ویلتموس موافقت کرده که برای افتتاح حساب فردا به ترکیه سفر کند. لطفا متذکر شوید که این اطلاعات درست نیستند. هیچ تاییدیه‌ای داده نشده و هیچ مکاتبه یا تاییده‌ای برای ما ارسال نشده است. ما تماما به نامه‌ای که چند دقیقه پیش برای شما ارسال کردیم رجوع کرده ایم که درخواست‌ها در آن موجود است.

همچنین در تصویری که با رنگ قرمز دور آن خط کشیده شده آورده است؛ آیا فدراسیون فوتبال ایران برای پذیرایی از ویلتموس در ترکیه حضور دارد؟
لطفا مشخص کنید آقای ویلتموس در کدام بانک تمایل دارند که برایشان حساب بانکی باز شود؟

با پیگیری‌های خبرنگار ما، اسناد ایمیل جعلی بدست ما رسیده است که در زیر مشاهده می‌کنید. این اتفاق می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تبعات زیادی برای فدراسیون فوتبال و جامعه ورزش داشته باشد و باید دید واکنش مسئولان فدراسیون چه خواهد بود.

تصویری از ایمیل جعلی فدراسیون فوتبال

تصویری از ایمیل جعلی فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.