رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در منطقه ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری گرمی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در منطقه، با عنایت مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری گرمی اختصاص یافت.

او افزود: این میزان اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی از محل اعتبارات جهش تولید در اختیار اداره‌کل راهداری استان قرار خواهد گرفت تا برای تامین زیرساخت‌های گردشگری گرمی از جمله روستای رمضانلو و دمولی صرف شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری زمینه برای حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در این شهرستان را فراهم خواهد آورد که این امر می‌تواند گامی مهم در راستای رونق و توسعه اقتصادی این منطقه باشد.

حسین‌زاده با قدردانی از اهتمام جدی نماینده شهرستان و نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس و فرماندار گرمی نسبت به توسعه گردشگری شهرستان گرمی گفت: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها زمینه برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.