فکری: امیدوارم فردا روز تیم ما باشد/ دیاباته مشکلی برای بازی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در بازی برابر ماشین سازی برنده میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار تیمش برابر ماشین سازی گفت: برگزاری هر بازی برای استقلال هیچ فرقی نمی‌کند و هر تیمی که برابر استقلال بازی می‌کند با انگیزه دو چندان به میدان می‌آید و امیدوارم هستم بچه‌ها با تمام توان و انرژی وارد مسابقه شوند و بتوانیم یک بازی خوب ارائه دهیم و در نهایت برنده بازی باشیم.

او افزود: تیم ماشین سازی تیم خوبی است و مربی جوانی دارد و با خیلی از بازیکنان این تیم آشنایی دارم. با توجه به انگیزه‌ای که این تیم دارد می‌تواند برای ما مشکل ساز باشد. امیدوارم فردا روز بچه‌های من باشد و در فضای سالم بازی خوبی را ارائه و سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره بازی برابر فولاد گفت: در رابطه با بازی فولاد در فرصت بهتر صحبت می‌کنم و مشکلات را بازگو خواهم کرد، اما در حال حضور تمرکزمان برای ماشین سازی است و هر بازی برای ما مهم است.

فکری درباره اینکه گل محمدی اعلام کرده چمن ورزشگاه آزادی بلند است توضیح داد: در بازی قبلی ما هم چمن ورزشگاه آزادی بلند بود، اما امیدوارم چمن این مجموعه برای بازی فردا آماده شود، چون چمن بلند انرژی بازیکن و سرعت توپ را می‌گیرد.

سرمربی استقلال درباره وضعیت دیاباته گفت: دیاباته مشکلی برای بازی فردا ندارد و در اردوی تیم است و اگر لازم شد از حضور این بازیکن استفاده می‌کنیم. 

او درباره مصدومان تیم در بازی فردا بیان کرد: فرشید اسماعیلی از ناحیه زانو مشکل دارد و سیاوش یزدانی هم مصدوم هست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار