حقیقت: بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می‌کنند

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت سرخپوشان پایتخت را تشریح کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می‌کنند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خوشبختانه تمامی اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می‌برند.

وی در خصوص تست بازیکنان نیز عنوان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

دکتر حقیقت در مورد وضعیت بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد.

پزشک سرخپوشان در خصوص شرایط تیم نیز تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

پزشک پرسپولیس در پایان در مورد تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و شیوه نامه های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار