فرماندار بروجن:

باید آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشیم

فرماندار بروجن گفت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.

او افزود: از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده شود و مدیران نسبت به اجرای وظایف معین شده اهتمام ویژه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه انجام تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و در اولویت است گفت: با توجه به بارندگی‌های پیش رو، دستگاه‌های ذیربط برابر شرح وظایف باید اقدامات پیشگیرانه را به صورت دقیق و کارشناسی دنبال و نظارت و کنترل‌های لازم را اعمال نمایند.

او ادامه داد: در حوزه راه‌ها نقاط آسیب پذیر در جاده‌های شهری و روستایی، پل‌ها و مسیر رودخانه‌ها شناسایی، مورد کنترل قرار گرفته و اصلاحات لازم انجام شود.

ملکی افزود: جهاد کشاورزی به منظور مقابله با سرما زدگی محصولات باغی و زراعی اطلاع رسانی لازم را به کشاورزان انجام و تمهیدات لازم را اتخاذ نماید و همچنین شرکت پخش فراورده‌های نفتی، پیگیری لازم در خصوص سوخت جایگزین دوم را پیش بینی تا در صورت کاهش شدید دما با مشکلی مواجه نشده و در انجام امور خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار