لزوم تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌ها برای کنترل کرونا در رامشیر

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: برای کنترل شیوع بیماری کرونا، تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌ها در این شهرستان الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه ستاد کرونا با تاکید بر بهبود شاخص‌های مربوط به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان گفت: کنترل مبادی ورودی مطلوب است و جا دارد از همکاری نیروی انتظامی و بسیج در این زمینه تقدیر کنیم.

او با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری منحوس اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند، ضمن اینکه ضرورت دارد برنامه ریزی‌های لازم برای تشدید اقدامات کنترلی و محدودیت‌های کرونایی انجام شود.

در ادامه این جلسه، جمشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر با اشاره به بهبود شاخص‌های مربوط به رعایت اصول بهداشتی در این شهرستان، آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و اقدامات صورت گرفته از قبیل؛ بازرسی‌ها و نظارت بر فعالیت اصناف را تشریح کرد.

همچنین سرهنگ منصوری فرمانده بسیج سپاه رامشیر در ادامه جلسه به تشریح طرح محله محور موسوم به شهید قاسم سلیمانی پرداخت و خواستار هماهنگی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای هر چه بهتر این طرح در شهرستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.