افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ طرح محرومیت زدایی در محلات

در مراسمی ۱۴ طرح محرومیت زدایی در محلات افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با هفته بسیج ، در مراسمی با با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات ۱۴ طرح محرومیت زدایی این شهرستان به هبهر برداری رسید ویا ساخت آن‌ها آغاز شد.

در این مراسم، ضمن رونمایی از تابلو تمثال یکصد شهید پاسدار شهرستان محلات، مجموعه فرهنگی ورزشی و استخر سرپوشیده حاج مسلم شاهرخی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به همت خیرین و کمک‌های مردمی و سپاه ناحیه محلات به بهره برداری رسید.

داروخانه درمانگاه فتح المبین سپاه ناحیه محلات ویژه نیرو‌های مسلح، ۵ پایگاه مقاومت بسیج در مساجد سطح شهر و یک خانه محروم در روستای بزیجان با اعتباری بالغ بر صد میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و سپاه ناحیه محلات از دیگر طرح‌هایی بودند که در این مراسم به بهره برداری رسیدند.

همچنین با حضور سردار کریمی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات از هزار بسته کمک معیشتی سبد کالا جهت کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا رونمایی ساخت پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم کوی رسالت به بهره برداری رسید.

همچنین جلسه قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور هماهنگی لازم در طرح محله محور این قرارگاه با هدف کمک به کادر درمان، بیماران و آسیب‌دیدگان کرونا در فرمانداری شهرستان محلات برگزار و در پایان این جلسه از تعدادی از بسیجیان شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.