وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سالاری نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در نشستی با حضور مسئولان تاسیسات توزیع کننده و عاملان توزیع گاز مایع در شهرستان لردگان، وضعیت توزیع الکترونیکی گازمایع در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

او افزود: با استفاده از این روش گاز مایع مورد نیاز خانوارها، عادلانه به دست آن‌ها می‌رسد و از عرضه خارج از شبکه این سوخت پیشگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


سالاری نسب اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مورد تایید سازمان‌های متولی متقاضی گاز مایع می‌توانند برای ارایه درخواست سوخت مورد نیاز خود به سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه و پس از نام‌نویسی و دریافت رمز، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

او با تاکید بر افزایش بازرسی‌ها به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع، ادامه داد: نظارت بر اجرای مطلوب این طرح بر عهده اداره نظارتی متولی است.

سالاری نسب گفت: متقاضیان برای پرداخت هزینه گاز مایع به صورت الکترونیکی، با ثبت شماره بانکی، پس از انجام ثبت نام و تائید، سهمیه گاز مایع شارژ شده خود را بدون پرداخت نقدی دریافت می‌کنند.

او افزود: تمام تاسیسات و عاملان توزیع گاز مایع استان، دستگاه کارتخوان (pos) را دریافت کرده‌اند و در صورت اضافه شدن عاملان توزیع جدید، بانک عامل، آمادگی ارائه پوزبانکی مورد نیازشان را دارد.

سالاری نسب اضافه کرد: در آستانه فصل سرما ذخایر گاز مایع نقاط سخت‌گذر قبل از مسدود شدن مسیرها، تأمین شده و درحال حاضر کمبود گازمایع در استان وجود ندارد و اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با وضعیت مطلوبی پیش رفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار