بسیجیان نقشی موثر برای کاهش و مقابله با ویروس کرونا

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : بسیجیان از ابتدای همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ نقشی موثر و اثرگذار برای کاهش و مقابله با سرایت ویروس کرونا داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در سرپل ذهاب با توجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان آغاز شده که با مشارکت مردم و اصناف و بازاریان به خوبی در حال اجرا است و به طور یقین اثرگذاری خود را در هفته‌های آینده در کاهش و مهار موج سوم کرونا نشان خواهد داد.

او گفت : بسیج یک ظرفیت عظیم برای اجرای کار‌های مهم در کشور است که در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم نیز ورود کرده و اقدام‌های ارزشمندی از جمله در سرپل ذهاب انجام داده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: بسیج امروز با گسترش سرایت بالای ویروس کرونا در سطح کشور با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت پای کار آمده و این طرح نیز از امروز در تمامی محله‌ها و نقاط شهرستان عملیاتی می‌شود.

جمالی نیا افزود: در این طرح که با محوریت خانواده و با همکاری بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می‌شود در هر خانه یک پایگاه سلامت تشکیل شده و برنامه‌های شناسایی، حمایتی، مراقبتی و نظارتی سلامت انجام می‌شود.

او با قدردانی از مشارکت مردم و بازاریان در اجرای برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا در سرپل ذهاب ادامه داد: مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی شهرستان با وجود تمام سختی‌های معیشتی حاصل از این تعطیلی‌ها مشارکت بسیار بالایی داشته اند.

او گفت: به طور یقین مردم در کنار ستاد کرونا در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز همکاری و مشارکت لازم را خواهند داشت تا هر چه سریع‌تر وضعیت شهرستان به حالت عادی بازگشته و ضمن قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹، سلامت مردم تامین شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار