کاپیتان تیم ملی واترپلو:

برگزار شدن لیگ واترپلو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد/ پرسپولیس مطالبات ما را پرداخت نمی‌کند

حامد ملک خانبانان گفت: لیگ اکثر رشته‌های ورزشی در حال برگزاری است، اما برگزاری لیگ واترپلو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حامد ملک خانبانان، کاپیتان تیم ملی واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اکثر رشته‌های ورزشی، تمرینات تیم ملی و لیگ خود را آغاز کرده‌اند، اما برگزاری لیگ واترپلو و سایر رشته‌های آبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

او درباره تمرینات تیم ملی واترپلو گفت: تمرینات تیم ملی واترپلو از اواسط مهر ماه و با تمرکز بر تمرینات پایه و هوازی آغاز شده است.  از آن جایی که در استخر ۴ فصل مجموعه ورزشی انقلاب، دروازه‌ای وجود ندارد،  نمی‌توانیم تمرینات گروهی انجام بدهیم.

او گفت: چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو برنامه تمرینی را به رضایی، مربی تیم می‌دهد و او در اختیار ما قرار می گذارد. چیریچ از طریق رضایی، مربی تیم ملی روی تمرینات ما از راه دور نظارت دارد. تاریخ انتخابی المپیک نیز به علت شیوع بیماری کرونا نا معلوم است.  

کاپیتان تیم ملی واترپلو اظهار کرد: با توجه به این که در فصل سرما قرار داریم؛ تمرین کردن در استخر روباز بسیار سخت و دشوار است. اگر بچه‌ها در این هوای سرد سرما بخورند؛ دچار مشکل می‌شویم. امیدوارم هر چه زودتر مجوز بازگشایی استخر ۹ دی، صادر شود تا تیم ملی واترپلو بتواند با امکانات کامل، تمرینات خود را مجددا آغاز کند.  

او درباره حمایت مالی فدراسیون از ملی پوشان عنوان کرد: رضوانی، رئیس فدراسیون شنا از نظر مالی، واترپلوئیست‌ها را حمایت می‌کند، اما  این مبلغ کفاف هزینه‌های ما را نمی‌دهد. البته، فدراسیون تلاش خود را می‌کند تا ورزشکاران دغدغه‌ای نداشته باشند.

بازیکن تیم واترپلوی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس، همچنان یک ریال هم از مطالبات خود را از این باشگاه بزرگ و پرطرفدار دریافت نکرده اند. امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر حقوق خود را از این باشگاه دریافت کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار