آشنایی با تخت فولاد در مسابقه "نفس باران"

رییس مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت:مسابقه "نفس باران" با هدف آشنا کردن مردم با ظرفیت‌های هنری، معماری، مشاهیر و ویژگی‌های معنوی تخت فولاد برگزار می شود.

سید علی معرک نژاد رییس مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   گفت: آشنا کردن مردم با ظرفیت‌های هنری، معماری، مشاهیر و ویژگی‌های معنوی تخت فولاد یکی از ماموریت‌ها و وظایف مهم این مجموعه است.

او  اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در همین راستا مجموعه تخت فولاد اصفهان سعی داشته با برگزاری مسابقات مجازی برای مخاطبان جذابیت ایجاد کند.

رییس مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: مسابقه "نفسِ باران" یکی از این مسابقات بوده که پنج شنبه‌ها هر دو هفته یکبار ساعت ۱۹ در ۱۰ قسمت به صورت زنده در حال برگزاری است.

سید علی معرک نژاد  ادامه داد: این مسابقه از سوی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و با همکاری مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه استان اصفهان در اپلیکیشن "هم نفس" برنامه ریزی شده که تا ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: منابعی برای مطالعه در اختیار افراد شرکت کننده قرار می‌گیرد و سپس در مسابقه شرکت می‌کنند هر فرد برای پاسخگویی به هر سوال تنها ۱۰ ثانیه فرصت و ۲ شانس بازگشت مجدد دارد.

سید علی معرک نژاد بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه "نفس باران" می‌توانند عدد ۴۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۰۴۴ ارسال کرده و یا به سایت www.takhtefoulad.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.