معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم ؛

۶ نماهنگ در مدح حضرت معصومه (س) در قم ساخته می‌شود

غفاری از ضبط و آماده‌سازی نماهنگ‌های شعرخوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه معصومه (س)در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم در تشریح جزئیات این نماهنگ‌ها گفت: این نماهنگ‌ها در صحن امام هادی علیه السلام (صحن عتیق) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها) ساخته شده و به شعرخوانی سید محمد بابامیری، سید محمدرضا شرافت، سمانه خلف‌زاده، مجتبی خرسندی و شهره انجم شعاع اختصاص دارد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم بیان کرد: این مجموعه با نام «بیت النور» منتشر می‌شود و در ادامه همکاری‌های حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری قم به مناسبت روز قم تولید شده است.

غفاری با اشاره به سابقه برگزاری این برنامه گفت: سال گذشته هم‌زمان با روز قم شب شعری با عنوان «بیت النور» با حضور شاعران آئینی و مخاطبان برگزار شد، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری چنین شب شعری امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل در قالبی جدید و به صورت تولید نماهنگ شعرخوانی شاعران شهر قم تهیه و تولید شد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم یادآورشد: این نماهنگ‌ها در آستانه وفات حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و از شامگاه چهارشنبه ۵ آذر ماه به مرور در رسانه ملی و همچنین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به ویژه در صفحه‌های ادبیات قم در آپارات، اینستاگرام، تلگرام و ایتا به نشانی @adabiatqom منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار