شناسایی کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی در البرز

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی در ماهدشت کرج خبر داد.

شناسایی کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس اقتصادی استان در پی رصد انبار‌ها، برای پیشگیری از هرگونه دپوی کالای قاچاق و احتکار شده، از وجود یک کارگاه غیر قانونی تولید مواد بهداشتی در منطقه ماهدشت کرج مطلع شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در بازرسی از کارگاه، مشخص شد که برخلاف ضوابط قانونی و بدون مجوز‌های لازم اقدام به تولید مواد بهداشتی تقلبی از جمله جوهر نمک، اسید و لوله بازکن با برند معروف محصولات بهداشتی می‌شود.

سردار محمدیان گفت: در این رابطه ۳۰ هزار لیتر مواد اولیه و تجهیزات و مخازن مربوط به تولید مواد بهداشتی کشف و مالک کارگاه نیز دستگیر شد.

او افزود: بر اساس نظر کارشناسان اداره بهداشت استان ارزش تقریبی مواد بهداشتی کشف شده و تجهیزات موجود در کارگاه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با بیان این که تولید و عرضه محصولات بهداشتی و دارویی باید با مجوز و تایید وزارت بهداشت و تحت نظارت سازمان غذا و دارو باشد گفت: شهروندان در صورت مواجه با موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران را در این خصوص مطلع کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار