سرهنگ گودرزی خبر داد؛

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف ۵ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی درخصوص تخلیه و توزیع مقادیری کالای خارجی در یک انبار در "کهریزک"، ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس برای بررسی اعزام شدند و از محل مورد نظر بازدید کردند که در جریان این بازرسی مقادیری کالا در بسته بندی ایرانی مشاهده شد.

وی ادامه داد: در بررسی از محتویات بسته‌های مذکور، ۳ هزار و ۳۸ عدد انواع لوازم پزشکی، ۲۷ عدد دوربین شکاری، ۴ هزار و ۲۹۱ عدد لوازم آرایشی، ۴۶۸ عدد انواع ابزار آلات و ۳۲ عدد انواع لوازم آشپزخانه محصول کشور چین بدون هیچ گونه اسناد و مدارک گمرکی، کشف شد که نهایتا به مقر پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب، کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد با دانه درشت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی در پایان نیز از هموطنان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار