پلمپ ۳واحد صنفی و معرفی ۲۰واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان سنقروکلیایی گفت : از اولین روز طرح اعمال محدودیت‌ها روزانه از ساعت ۹صبح الی ۱۳و از ساعت ۱۷الی ۱۹بطور مستمر درتمام سطح شهرچندین بار رصد و کنترل صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیری رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان سنقروکلیایی گفت : از اولین روز طرح اعمال محدودیت‌ها روزانه از ساعت ۹صبح الی ۱۳و از ساعت ۱۷الی ۱۹بطور مستمر درتمام سطح شهرچندین بار رصد و کنترل صورت می‌گیرد بامتخلفین که از دستورات قانونی سرپیچی می‌کنند کوچکترین اغماضی صورت نمی‌گیرد و براساس قانون اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

او بابیان اینکه واحد‌هایی علی رغم تذکرات مکرر اقدام به بازگشایی خواهندکرد گفت : چنانچه به واحدی تذکر داده شود، اما تخلف خود را دوباره تکرار کند اقدام به پلمپ خواهیم کرد و از ابتدای طرح تاکنون ۲۰ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است و ۳ واحد نیز پلمپ شده اند.

او ضمن تشکر و قدر دانی از مردم و سایر مسئولین افزود: اصناف، بازاریان، شبکه بهداشت ودرمان و اماکن نیروی انتظامی الحق و الانصاف تاکنون همکاری و مشارکت خوبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار