توزیع یک هزار بسته معیشتی در اندیمشک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از توزیع یک هزار بسته معیشتی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: یک هزار بسته معیشتی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و در جهت بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی شامل برنج، رب گوجه، روغن و سویا بودند که ارزش هربسته، ۲۰۰ هزار تومان ارزش  است، افزود: همچنبن به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، آئین مانور شهری و رژه موتوری بسیجیان، نیرو‌های ناجا و خودرو‌های حامل کمک‌های مومنانه برگزار شد.

این آئین با حضور جمعی از مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک و با سخنرانی سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و سردار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.