۱۵۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان بمپور به بهره‌برداری رسید

نماینده بنیاد برکت در بمپور سیستان‌وبلوچستان گفت: ۱۵۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور با اعتباری افزون‌بر ۴۵میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، طیبه بامری نماینده بنیاد برکت در بمپور سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در راستای بهبود معیشیت مردم در مناطق محروم و دور افتاده جنوب سیستان‌وبلوچستان این میزان طرح را افتتاح کرد.

او  افزود: تسهیلات این طرح‌ها از طریق بانک‌های عامل قرض الحسنه مهر و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان شهرستان بمپور پرداخت شده است.

نماینده بنیاد برکت در بمپور گفت: این طرح‌ها در روستاهای خیرآباد،نوکجوب،ریکپوت،مچ قاسم و حسین آباد برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰۰نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

او تصریح کرد: خیاطی،پرورش مرغ‌های گوشتی،سوپرمارکت، خرازی، پرورش قارچ دلمه‌ای و مشاغل خانگی از جمله طرح‌های اشتغالزایی افتتاح شده در بمپور بود.

زینب علم بخشدار مرکزی بمپور از آغاز عملیات اشتغالزایی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: دهیاران نسبت به شناسایی افراد توانمند جهت اشتغالزایی گام‌های استواری برداشته‌اند بطوریکه هم‌اینک با همکاری بنیاد برکت شاهد ایجاد شغل‌های زیادی برای افراد جویای کار در روستاها هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار