توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در استان فارس

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) گفت: به مناسبت هفته بسیج ۶ هزار بسته معیشتی، ۶۰ تبلت، ۱۵ سری جهیزیه، ۲هزار بسته لوازم التحریر در استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی گفت: ۶ هزار بسته معیشتی، ۶۰ تبلت برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل، ۱۵ سری جهیزیه، ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و کفش برای دانش آموزان کمتر برخوردار و یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی در هفته  بسیج و مرحله سوم از رزمایش بزرگ کمک مومنانه در فارس توزیع خواهد شد.

او افزود: در کنار این برنامه غرفه‌های تولیدات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و گروه‌های جهادی بسیج از جمله تولید ماسک و دستکش به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

خسروانی بسته‌های معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، لپه، رب گوجه، روغن، سویا، لوبیا و مایحتاج اولیه روزمره دانست و یادآور شد: ارزش ریالی هر بسته بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز افزود: در هفته بسیج بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان بسته حمایتی با کمک خیرین تهیه و توزیع شده است.

او افزود: بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد و مداد رنگی، خودکار و دیگر لوازم اولیه و تبلت به ارزش ۴.۵ تا ۶ میلیون ریال از دیگر خدمات این ناحیه  است.

خسروانی گفت: بسته‌های بهداشتی هم شامل محلول‌های ضدعفونی کننده، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی است که در این برنامه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار