نصب ۴۱ دوربین نظارتی در شهر سمنان

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: ۴۱ دوربین پایش تصویر و ثبت تخلف در شهر سمنان به منظور افزایش امنیت تردد و مدیریت ترافیک نصب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعود میرشریفی رئیس سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: از مجموع ۴۱ دوربین نصب شده، ۳۵ دوربین مربوط به پایش تصویر و ۶ دوربین مربوط به ثبت تخلف سرعت غیر مجاز است.
 
او ادامه داد: استفاده از سامانه‌های هوشمند و ثبت تخلف‌ها راهکاری مناسب برای کنترل ترافیک شهری است که می‌تواند بهبود بسزایی در حل مشکلات ترافیکی شهر داشته باشد و به همین دلیل در اولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری سمنان قرار گرفت.
 
 میرشریفی افزود: میدان سعدی، میدان امام خمینی (ره)، میدان کوثر، میدان معلم، میدان امام رضا (ع)، پل شهید شاطری، تقاطع بلوار قائم (عج) و مولوی، بلوار ۱۵ خرداد، بلوار بسیج، بلوار شهید اخلاقی و سه نقطه از بلوار شهید نوروزی، از جمله مناطقی هستند که ۴۱ دوربین برای پایش تصویر و کنترل و کاهش سرعت غیر مجاز در آن نصب شد.
 
 رئیس سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: اجرای این طرح می‌تواند کاهش تصادف‌ها و کاهش خطر در نقاط حادثه خیز موثر را به دنبال داشته باشد و باعث روان‌سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادف‌ها و حفظ جان و آرامش شهروندان شود.
 
انتهای پیام / گ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.