واکنش مایکروسافت به برتری PS5 نسبت به Xbox Series X

شرکت مایکروسافت پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر برتری پلی استیشن ۵ به ایکس باکس سری ایکس به این اخبار واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این شرکت مایکروسافت ادعا کرده بود که کنسول ایکس باکس سری ایکس برترین و قدرتمندترین کنسول تا به امروز به حساب می‌آید و از این رو کنسول پلی استیشن ۵ را در رقابت پشت سر می‌گذارد. اکنون که هر دو کنسول به صورت جهانی عرضه شده‌اند آزمایش‌ها نشان می‌دهد که کنسول پلی استیشن ۵ توانسته در بسیاری از موارد بهتر از ایکس باکس سری ایکس عمل کند.

به تازگی سخنگوی شرکت مایکروسافت در این رابطه اظهار داشت : "ما از مشکلاتی که در اجرای بازی‌ها پیش آمده آگاه هستیم و به ایرادات ایکس باکس سری ایکس و سری اس واقف هستیم. ما اکنون با کمک شریک‌های خود در حال فعالیت برای بهبود و توسعه این مشکلات هستیم تا سریعا این مسائل را برطرف کنیم".

وی همچنین ادامه داد: "از آن جایی که نسل جدید کنسول‌ها به تازگی پا به جهان گذاشته‌اند مشکلات این چنینی امری طبیعی به حساب می‌آیند. ما در نظر داریم با کمک سازندگان بازی‌ها به علت ایرادات پیش آمده پی ببریم. فعالیت ما تا زمان بهبود و توسعه بازدهی کنسول‌ها با استودیو‌های بازی‌سازی ادامه خواهد داشت".

 برتری PS5 نسبت به XBox Series X


بیشتر بخوانید


برتری پلی استیشن ۵ نسبت به ایکس باکس سری ایکس

گزارش‌ها حاکی از مشکلات متعدد در اجرای بازی Devil May Cry 5 هستند. با وجود آن که کنسول ایکس باکس سری ایکس در اجرای کیفیت 4K بازی‌ها بهتر عمل می‌کند اما پلی استیشن ۵ بازی‌ها را با نرخ اجرای صفحه بهتری به نمایش می‌گذارد و در نتیجه کاربران تجربه بهتری را از آن کسب می‌کنند.

استودیو‌های بازی‌سازی نیز مدعی شده‌اند که توسعه عناوین آن‌ها تنها تا ماه ژوئن امکان‌پذیر بود و همچنین محدودیت‌های بسیاری برای آن‌ها وجود داشت. با توجه به این مسائل به نظر می‌آید عدم بازدهی صحیح عناوین بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس امری طبیعی است. گفتنی است؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده عناوین نسل قبل با کیفیت و قدرت بیشتری بر روی کنسول‌ پلی استیشن ۵ اجرا می‌شوند و مایکروسافت نتوانسته در این بخش نیز موفق عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار