بویری گفت: وجود تفکر بسیجی می‌تواند کشور را در هر عرصه‌ای از بن بست خارج کرده و اقتدار ایران را در برابر اسکتبار جهانی تضمین کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مراسمی که به همین مناسبت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار شد، گفت: وجود تفکر بسیجی می‌تواند کشور را از هر بن بستی خارج کند.

او افزود: تفکر بسیجی همواره و در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته بن بست‌ها را بشکند و اقتدار کشور را در برابر دشمنان و در راس آن‌ها استکبار جهانی تضمین کند.

بویری بیان داشت: در پیروزی انقلاب و غلبه بر جریان نفاق در اوایل انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی نیز در دفاع از تمامیت ارضی و کیان ایران اسلامی این تفکر بسیجی بود که کارساز واقع شده و در مقابل دشمنان قسم خورده این نظام پیروز شده است، همچنین جریانات تکفیری نیز در سال‌های اخیر همواره به دنبال ضربه زدن به وحدت دنیای اسلام و خدشه وارد کردن به امنیت ملی ما بوده اند که در این برهه نیز بسیجیان با همان تفکر بسیجی که مدنظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود در دفاع از حریم و مرز‌های کشور با فرماندهی و محوریت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی جانانه با کفار و جریانات سلفی-تکفیری جنگیدند.

فرماندار هندیجان اظهار کرد: بسیجی‌ها منطقه را از وجود این عناصر خبیث و خائن پاکسازی کردند و زمینه ساز حفظ و تداوم امنیت ملی میهن اسلامی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه و کشور‌های دوست و همسایه شدند و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، حاصل رشادت‌ها و دلیرمردی‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان جان بر کف است.

او در پایان مراسم نیز از بسیجیان غیور هندیجان که همواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و امنیتی در شهرستان مجاهدت و جانفشانی کرده اند تقدیر و تاکید کرد: امروز نیز بسیجیان در عرصه سلامت در تعامل با سایر نهاد‌ها به یاری مدافعان سلامت شهرستان شتافته اند و در طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید سلیمانی که بزودی در هندیجان اجرا خواهد شد، نقش ارزنده خود را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.