همکاری مرکز صبا و شبکه قرآن و معارف سیما برای تولید کار‌های کوتاه قرآنی و معارفی

مدیر شبکه قران و معارف سیما بر لزوم تولید برنامه‌های کوتاه معارفی با محوریت پیام‌های قرآنی تاکید کرد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شبکه قران عصر دیروز با مدیر مرکز صبا پیرامون همکاری و هم افزایی تولیدات کوتاه قرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جواد شیخ اکبری در این دیدار با طراحی مجموعه ایی با پخش روزانه تحت عنوان «پیام‌های قرآنی» اشاره کرد و افزود: این پیام‌ها درباره موضوعاتی هستند که مردم روزانه با آن مواجه هستند و در زندگی اجتماعی آن‌ها کاربرد دارد و از همه شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با تاکید بر اینکه در این مجموعه پیام‌های قرآنی سعی شده متنی ساده و روان نگارش شود، گفت: به این ترتیب مفاهیم قرآنی و یک آیه کوتاه از کلام خداوند در ساختار‌های جذاب گرافیکی به مخاطبان ارائه می‌شود.

شیخ اکبری همچنین بر لزوم برنامه سازی حول محور کتاب انسان ۲۵۰ ساله، شامل بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سیره سیاسی و روش مبارزاتی ائمه معصومین علیهم السلام تاکید کرد.

وی همچنین به تولید برنامه‌های کوتاه با موضوع انتخابات، مدیریت اسلامی و ویژگی‌های مدیران از دیدگان امیرمومنان علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: هدف این برنامه گفتمان سازی انتخاباتی مبتنی بر آموزه‌های دینی است.

در این دیدار همچنین مدیر مرکز صبا با اشاره به امکانات این مرکز و گروه‌های برنامه ساز آن، گفت: این مرکز آمادگی دارد با همکاری و مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی تولید کند.

محمدرحیم لیوانی افزود: با استفاده از موشن گرافیک، اینفوگرافیک و کمیک موشن می‌توانیم مفاهیم والای معارفی و قرآنی را با فرم‌های گرافیکی فاخر و جذاب به مخاطبان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرکز صبا ، شبکه قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار