تعطیلی اداره‌های آموزش و پرورش خراسان جنوبی از روز شنبه

اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های خراسان جنوبی که دارای وضعیت قرمز هستند، از روز شنبه هشتم آذر به مدت یک هفته تعطیل می‌ شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تصمیم تعطیلی اداره‌های آموزش و پرورش پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و براساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش، گرفته شده است.

او افزود: به موجب ابلاغیه ۲۸ آبان ماه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهر‌های قرمز و موافقت هیأت دولت، همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند یک هفته به حالت تعطیل کامل در می‌آیند.


بیشتر بخوانید


واقعی عنوان کرد: فقط تعداد محدودی از افراد که به تشخیص مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، حضورشان برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت اجتناب ناپذیر است در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و مابقی کارکنان با استفاده از دورکاری مسوولیت‌های محوله را انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در این ایام آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند و شهرستان‌های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.