۸۰۰ بسته معیشتی در زاهدان توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت: ۸۰۰ بسته معیشتی و حمایتی توسط سپاه این ناحیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بین نیازمندان حاشیه این شهر توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان اظهارداشت: در هفتمین روز از چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با شعار بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری این تعداد بسته معیشتی و حمایتی سپاه ناحیه ویژه زاهدان توزیع شد.

او بیان کرد: این کمک‌های مومنانه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهر زاهدان در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه که از قبل توسط سپاه شناسایی و در سامانه بانک اطلاعاتی نام‌نویسی شده‌اند قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با تمرکز بر پایگاه محور و محله محور خواهد بود.

او  بیان کرد: امسال با توجه به اینکه در اجرای برنامه‌های حضوری و میدانی گرامیداشت هفته بسیج محدودیت وجود دارد عمده برنامه‌های گرامیداشت این هفته در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ سارانی اظهارداشت: همچنین رویکرد محوری همه برنامه‌های امسال با توجه به شیوع کرونا و شرایط بد معیشتی برخی از اقشار جامعه «نهضت خدمت خالصانه و مومنانه» است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار