شجاعت داور قابل ستایش است / مهم‌ترین مسئله اجرای عدالت بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: برایمان سخت بود که پنالتی برگردد اما چون عدالت از همه چیز مهم‌تر بود راضی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از کسب یک امتیاز برابر ذوب آهن گفت: بازی بسیار فیزیکی بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند. تیم ما بهتر شروع کرد به گل هم رسیدیم، اما به خاطر عدم تمرکز خیلی زود گل مساوی را دریافت کردیم در ادامه توانستیم خیلی خوب بازی را اداره کنیم و موقعیت آنچنانی به تیم ذوب آهن ندادیم، اما مهم‌ترین مسئله رعایت عدالت بود که در نهایت اجرا شد.

تارتار درخصوص صحنه جنجالی پنالتی و تصمیم داور اظهار کرد: از حسین پورامینی به‌خاطر صداقتش تشکر می‌کنم. همچنین به‌خاطر شجاعت و جسارت تیم داوری به آن‌ها تبریک می‌گویم، زیرا با برگرداندن پنالتی حق ذوب‌آهن را تضعیف نکردند.

او در ادامه با اشاره به رخ ندادن پنالتی گفت:، چون داور چهارم درخصوص صحنه پنالتی به داور وسط مشورت داد عصبانی شدم چرا که خیلی از صحنه دور بود، اما چون صحنه بازی را مشاهده کرده بودند و پنالتی رخ نداده بود راضی هستیم. برایمان خیلی سخت بود که پنالتی‌مان برگردد، ولی در نهایت از این که عدالت اجرا شد خوشحالیم. بعد از بازی نیز از گروه داوری و خصوصا داور چهارم به‌دلیل اعتراض معذرت خواهی و تشکر کردم. فکر می‌کردیم که در آن صحنه برخورد اتفاق افتاده پنالتی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره الزام وجود سیستم VAR در فوتبال ایران عنوان کرد: از روزی که VAR به فوتبال جهان اضافه شد به‌خاطر اجرای عدالت اصرار دارم که از آن در فوتبال ایران استفاده کنند چرا که خیلی سخت است یک مجموعه با تمام وجود برای موفقیت تیم و هدف‌هایشان وقت می‌گذارند، اما با یک سوت اشتباه تمام آن هدف گذاری‌ها از بین می‌رود.

وی در ادامه گفت: برای چندمین بار از مسئولین رده بالای کشور عاجزانه درخواست می‌کنم که VAR را وارد فوتبال کشور کنند و باشگاه‌ها را مجبور کنند که از این سیستم استفاده کنند تا از این به بعد شاهد اشتباهات داوری بدین صورت نباشیم.

تارتار در پاسخ به هدف‌گذاری پیکان در فصل پیش‌رو خاطرنشان کرد: به باشگاه پیکان قول داده ام که با تمام وجود کار کنم وعده به دست آوردن رتبه و جایگاه در لیگ را نمی‌دهیم، اما انتظارمان از بازیکنان و خودمان بالاست، زیرا ما در این فوتبال استخوان خرد کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان گفت: به بازیکنانم نیز تذکر داده‌ام که فکر حضور در انتهای جدول و دست و پنجه نرم کردن برای بقا را از سرشان بیرون کنند. بازیکنانم امروز خیلی خوب تاکتیک پذیر عمل کردند از آن‌ها تشکر می‌کنم چرا که فضای زیادی را به تیم ذوب آهن ندادیم و با عملکرد خوب برابر حریف ایستادیم.

 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار