باند سارقان گوشی در کرمانشاه منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند سارقان گوشی دستگیر شدند و متهمان به ۴۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری تلفن همراه از شهروندان در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی به طور جد بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از چندین روز تلاش هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران مجرب پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۲ سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان ۲۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و ۲ سواری پراید مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۴۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف کردند و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده‌اند که اموال آن‌ها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می‌شود.

او ادامه داد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان‌های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه آن‌ها را سرقت و بلافاصله متواری می‌شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر مال خر در این رابطه، گفت: رسالت پلیس تأمین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه دار کنند هشدار داده می‌شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی رو به رو خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار