تعطیلی باغ رضوان و آرامستان‌های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت:تا اطلاع ثانوی درهای آرامستان باغ رضوان بسته است و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور حداقلی افراد انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمدرضا مرادی مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی در‌های آرامستان باغ رضوان بسته است و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور حداقلی افراد انجام می‌شود.

او ادامه داد: خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده نیز باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و با کمترین نفرات و بسیار محدود برای انجام آئین خاک‌سپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه و از هرگونه تجمع و ازدحام خودداری و پس از انجام مناسک خاکسپاری سریعاً محل را ترک کنند و همکاری لازم را با مأموران انتظامات سازمان داشته باشند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: مرکز تلفن این سازمان با شماره ۳۰، ۳۰، ۷۲، ۳۵ و مرکز اعزام خودرو‌های حمل متوفی با شماره تلفن‌های ۲۰، ۲۰، ۷۲، ۳۵ و یا ۱۵۳۰ برای اعزام خودرو و انتقال متوفیان به آرامستان باغ رضوان به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می‌کند.

او گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات آرامستان‌ها به سایت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به آدرس isfahanold.ir/aramestan مراجعه و یا اخبار سازمان را در شبکه‌های مجازی به آدرس @aramestan_esf دنبال کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.