استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در جاده‌های مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با توجه به بارش باران و برف خواستار استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در جاده‌های استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن فصول بارش باران و برف، انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان در نقاط متعدد و مختلف جاده‌های استان، جهت خدمت رسانی بهتر به مردم مستقر باشند. ‎

او با بیان اینکه نصب علائم هشدار دهنده در جاده‌ها و مشخص کردن نقاط حادثه خیز ضروری است، افزود: دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به مشخص کردن این نقاط اقدام کنند.

معاون استاندار مازندران با توجه به شرایط سرد و احتمال بارش باران از دستگاه‌های خدمات رسان خواست در آماده باش باشند.

رازجویان ادامه داد: پذیرفتنی نیست که در مواقع بحرانی، دستگاه‌های خدمات رسان نیز غافل گیر شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از شهرداران خواست که در مواقع بحرانی نسبت به رفع آبگرفتگی معابر سریعا اقدام کنند.

رازجویان با بیان اینکه جاده‌های مازندران در این فصل از سال، لغزنده خواهند بود، گفت: شرایط در جاده‌های مازندران نباید طوری شود که مردم در برف غافلگیر شوند.

معاون استاندار مازندران از دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان خواست هشدار‌های سازمان هواشناسی را جدی گرفته و نسبت به اطلاعات هواشناسی برنامه ریزی انجام دهند.

رازجویان ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان باید تلاش کنند تا در فصول پاییز و زمستان کمترین مشکل برای مردم در جاده‌ها پیش بیاید.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار