درخواست مساعدت برای کشت گلخانه‌ای در قطعه‌های ۱۰ هکتاری جنگلی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران مساعدت در توسعه کشت گلخانه‌ای در قطعات ۱۰ هکتاری جنگلی جلگه‌ای استان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه‌ای با حضور دکتر منصور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور با اشاره به دو موهبت مهم دریا و جنگل ،گفت: ضمن حفاظت و حراست از این دو موهبت مهم ضرورت ایجاب می‌کند با بهره برداری اصولی باید این دو موهبت در جهت معیشت مردم نقش آفرین باشد.

او با تاکید بر توسعه زراعت چوب، توسعه کشت گیاهان دارویی، راه اندازی اسکله‌های چند منظوره در ساحل، پرورش ماهی در قفس، مساعدت در توسعه کشت گلخانه‌ای در قطعات ۱۰ هکتاری جنگلی جلگه ای، توسعه بومگردی در مازندران، اختصاص چوب مورد نیازصنایع دستی، ایجاد پارک‌ها و تفرجگاه‌های جنگلی، احداث سد کسلیان قائمشهر، اجرای طرح آبخیزداری و کنترل سیلاب و اجرای پروژه‌های سرشاخه گیر رودخانه‌های مازندران همکاری و مساعدت سازمان جنگل‌ها و مراتع را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خواستار کنترل آفات در جنگل، مجهز کردن تجهیزات اطفاء حریق جنگل، جلوگیری و کنترل قاچاق چوب و همکاری در آزادسازی ساحل و اجرای طرح‌های طرح‌های گردشگری با همکاری منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.