امام جمعه رستاق:

گرانی ها هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری گفت: این گرانی های لجام گسیخته در برخی اقلام هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق در پیام جمعه خود از گرانی های لجام گسیخته گلایه کرد و گفت: این گرانی ها در برخی اقلام هیچ توجیهی ندارد و علاوه بر آن هم هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد و مسئولین باید با مدیریت صحیح در اقتصاد و نظارت دقیق بر بازار این گرانی ها را مهار کنند.

حجت الاسلام دلاوری به مسئولان کشور توصیه کرد که اقتصاد کشور را معطل نتیجه انتخابات آمریکا نکنند و راه خنثی سازی و مقابله با تحریم ها را پیش بگیرند چرا که به فرموده مقام معظم رهبری رفع تحریم با مذاکره راهی بود که چند سال تجربه کردیم و نتیجه ای نگرفتیم.

امام جمعه رستاق افزود: تقوا آثار فراوانی دارد که از جمله آن طبق آیات قرآن رزق و روزی فراوان و رهایی از مشکلات است چنانکه خداوند متعال می فرماید: "من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب".

 او با اشاره به آثار توبه و استغفار ادامه داد: یکی از راه های رهایی از بلاها و گرفتاری استغفار و توبه است که باید در این بلای عالم گیر از آن غافل نبود.

خطیب جمعه رستاق در قسمت دیگری از پیام جمعه خود به سالروز  شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد و بزرگترین رسالت آن بانوی بزرگ اسلام را تبیین اصل امامت و ولایت ائمه هدی علیهم السلام دانست.

او هفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفت و تصریح کرد: نسخه راه گشا رهبر معظم انقلاب در سه عنصر توکل و اخلاص و برنامه ریزی خلاصه می شود که بسیجیان باید آن را  مد نظر بگیرند و کید دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.