امام جمعه بوشهر:

برطرف شدن گرانی حداقل توقع مردم از مسئولان است

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مسئولان با برنامه‌ای صحیح، نظارت و مدیریت کارآمد موجب برطرف شدن گرانی‌ها شوند. این حداقل توقع مردم از مسئولان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، یکی از مهمترین تکالیف اسلامی را مراعات حقوق دیگران خواند و با اشاره به احادیثی از امامان معصوم در این باره بیان کرد: امام صادق(ع) می‌فرماید، با هیچ عبادتی همچون ادای حق مؤمن عبادت خداوند نمی‌شود.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی ادامه داد: ایشان تاکید داشتند  نباید به بیگانگان چشم امید داشت و نمی‌شود به آن‌ها اطمینان کرد. ما باید برنامه‌ریزی را طوری کنیم که گویا گشایشی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. باید اتکا به توان داخلی داشت.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان کردند، آنچه ما کم داریم در عرصه اقتصاد نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، نقش نیروی دریایی را بسیار حیاتی دانست و بیان کرد: این نیروی راهبردی با توانمندی در صف و ستاد، خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، توانمندی علمی و عملیاتی، شجاعت میدانی، داشتن ایمان، معنویت و اتکا به خداوند متعال، دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

او همچنین با قدردانی از کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و همچنین مدافعان سلامت و کادر درمانی تشکر کرد  و از مسئولان تقاضا کرد، در خصوص امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه شدن متحمل مشکلات مالی می‌شوند کمک کردند و در امر مالیات و سررسید پرداخت اقساط بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی اقدامات لازم را اعمال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: بار دیگر به مسئولان عرصه مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم تذکر می‌دهم که در موضوع گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح، نظارت و مدیریت کارآمد موجب برطرف شدن گرانی‌ها شوند. این حداقل توقع مردم از مسئولان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.