بندر امام حسن دیلم با ۱۲۶ میلیمتر باران پیشتاز است/ بارندگی مشکلی در بوشهر ایجاد نکرد

سامانه بارشی همچنان در استان بوشهر فعال است و بندر امام حسن در شهرستان دیلم با ۱۲۶ میلیمتر، بیشترین بارندگی را تا کنون در استان داشته است.

بندر امام حسن دیلم با ۱۲۶ میلیمتر باران پیشتاز است/ بارندگی مشکلی در بوشهر ایجاد نکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سامانه بارشی از پنجشنبه در استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده است، اما طبق پیش بینی هواشناسی امروز و فردا فعالیتش بیشتر خواهد بود.

سامانه بارشی تا کنون بیشتر در شمال و مرکز استان فعال بوده و مناطق جنوبی کم‌تر از آن بهره داشته‌اند.

تا کنون ایستگاه بهرگان که در بندر امام حسن دیلم در شمال استان واقع شده بیشترین بارندگی را ثبت کرده است.

طبق اعلام هواشناسی بوشهر در حالی که این ایستگاه تا ساعت ۲۴ دیشب ۶۵ میلیمتر باران را گزارش کرده بود ساعت ۰۶:۳۰ امروز این میزان با افزایش بیش از ۶۱ میلیمتری به ۱۲۶/۷ میلیمتر رسید.

از پنجشنبه تا صبح امروز، در جزیره خارگ ۶۵/۳، دیلم ۵۸/۳، گناوه ۴۷، بوشهر ۳۶/۴، برازجان ۱۷/۳، عسلویه ۳/۵، دیر ۲/۵، جم ۱/۸ میلیمتر باران باریده است.

بارندگی مشکل خاصی ایجاد نکرده است

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: اگر چه بارش‌های خوبی در شمال و مرکز استان رخ داده اما تا کنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

جهانگیر دهقانی افزود: شهرستان‌های جنوبی کم‌تر از این سامانه بارشی نصیب داشته‌اند با این وجود در تنگستان و دشتی ۱۲ تا ۱۳ میلیمتر باران باریده است.

او با اشاره به اینکه همه جاده‌های اصلی استان بوشهر باز هستند، تاکید کرد: همه دستگاه‌های امدادی در آماده باش هستند.

بسته شدن یک جاده روستایی در دیلم

اداره راهداری شهرستان دیلم اعلام کرد: محور روستایی چاه تلخ -خواجه گیر- مال شهاب از توابع شهرستان دیلم در مسیر رفت و برگشت به علت آبگرفتگی تا اطلاع بعدی بسته است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد و تا کنون بیشترین بارندگی در این شهرستان ثبت شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.