مقام اخراجی آمریکایی: ادعای تقلب در انتخابات مضحک است

مقام ارشد سابق امنیت سایبری آمریکا ادعا‌های مربوط به مداخله عوامل خارجی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را رد کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، مقام ارشد سابق امنیت سایبری فدرال آمریکا ادعا‌های مداخله عوامل خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را مضحک خواند.

کریستوفر کربس، که هفته گذشته به دلیل تائید سلامت انتخابات از سوی دونالد ترامپ اخراج شد، ادعای‌های مطرح در خصوص احتمال دستکاری نتایج انتخابات سوم نوامبر از عوامل خارجی را رد کرد. وی در واکنش به ادعا‌های حقوقی تیم ترامپ در خصوص تقلب انتخاباتی گفت: همه آرا در آمریکا شمارش می‌شود. من این ادعا را درک نمی‌کنم. در آمریکا همه آرا شمارش می‌شود. تمام.

این مقام سابق امنیت سایبری آمریکا تاکید کرد هیچ مدرکی مبنی بر دستکاری دستگاه‌های شمارش آرا از سوی عوامل وابسته به خارج وجود ندارد.

پیشتر وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا در ادعایی موضوع مداخله عوامل وابسته به دولت ونزوئلا در تقلب در انتخابات سوم نوامبر را مطرح کرد.

رودی جولیانی، که این روز‌ها پیگیر دعاوی حقوقی ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات است، گفت شرکت‌های دومینیون و اسمارتمتیک در تقلب انتخاباتی در روند شمارش آرا دخیل بوده اند. وکیل ترامپ گفت: شمارش آرا انتخابات آمریکا از سوی دو شرکتی صورت گرفته است که متعلق به دو ونزوئلایی است که از دوستان نزدیک هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا و نیکلاس مادورو، رئیس جمهور فعلی این کشور هستند.

ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از پیش از سوم نوامبر به طور مکرر از سوی مقامات تیم حقوقی ترامپ مطرح شده و پس از اعلام نتیجه انتخابات به شکل دعوی حقوقی گسترده و البته بی نتیجه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ترامپ هم داره این آخرین روزهای ریاست جمهوریش دق و دلیشا خالی میکنه و یه پای ماجرای ترور دانشمندمون همین ترامپ ملعونه که سردارمون را خودش علنا گفت دستورش را داده و الان به واسطه جیره خوارانش!! فکر کنم از بس نشست پای گوشی که از ایران بهش زنگ بزنن روانی شد!! انتقام فوررررررری !!
آخرین اخبار