۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

به مناسبت هفته بسیج، ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غفور عباسپور مسئول بسیج حقوقدانان سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته بسیج و با همکاری ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌های استان در راستای ادامه نهضت کمک مؤمنانه با محوریت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد از بند رهایی یافتند.

او با اشاره به انعقاد یک تفاهم نامه مشترک بین بسیج و ستاد دیه استان افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شده بسیجیان حقوقدان با همکاری خیران برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش کنند و هم مشاوره حقوقی به آن‌ها ارائه دهند.


بیشتر بخوانید


عباسپور اضافه کرد: امسال به مناسبت هفته بسیج با حضور ۲۰ نفر از وکلای بسیجی مشاوره حقوقی به ۱۰۰ نفر از زندانیان مرد و زن در استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد و از ابتدای سال تاکنون نیز ۸۳ زندانی جرائم غیرعمد و به مناسبت هفته بسیج هم ۲۵ نفر دیگر با کمک خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری هم گفت: ۲۵ زندانی آزاد شده در مجموع یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان بدهی داشتند که با تلاش واحد‌های مددکاری و ستاد دیه، حدود ۵۵۰ میلیون تومان شاکیان گذشت کردند و مبالغی هم در قالب وام‌های بلاعوض و مبالغی در قالب تسهیلات بلندمدت بدون سود به مددجویان پرداخت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.