ادامه خدمت رسانی به مردم در دوران محدودیت‌های کرونایی

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: محدودیت‌های دوران کرونا در خدمت رسانی به مردم نباید خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای قضایی استان گفت: با توجه به صدور بخشنامه ستاد کرونا و ابلاغ آن به همه مراجع، لازم به تذکر است، بنا به دستورات ریاست قوه قضائیه و تفاوت حوزه فعالیت در مراجع قضایی با سایر نهادها، باید با مدیریت امور، به نحوی تقسیم کار‌ها صورت گیرد که خللی درخدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

او افزود: کوتاهی و بی توجهی در خدمت رسانی به مردم آثار نا مطلوبی خواهد داشت و لازم است با رعایت کامل نکات و شیوه نامه‌های بهداشتی وضمن توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا با حفظ سلامت کارکنان،   خدمت رسانی به مراجعان در دستگاه قضا به نحو احسن، فعال و موثر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به نقش دفاتر خدمات الکترونیکی دردوران شیوع کرونا، گفت: لازم است دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از تمام ظرفیت‌های موجود جهت خدمت رسانی به مراجعان استفاده کنند تا امورات مردم به صورت الکترونیک صورت پذیرد و این امر در کاهش مراجعان به واحد‌های قضایی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر خواهد بود.  

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: لازم است اعضای شورای قضایی استان، نسبت به شناسایی معضلات قضایی استان، اهتمام داشته باشند، تا این گونه مسائل در جلسات مطرح و در دستورکار و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.