تعطیلی ادارات لرستان در مناطق با وضعیت قرمز

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت:فعالیت ادارات در استان فقط در مناطق با وضعیت قرمز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید کشکولی،سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا شهر‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد دسته بندی می‌شوند.

کشکولی افزود: با توجه به این تقسیم بندی شهر‌های خرم آباد، بروجرد و الشتر در وضعیت قرمز، الیگودرز، ازنا، دورود، پلدختر، کوهدشت، دلفان و رومشکان وضعیت نارنجی و شهرستان چگنی در وضعیت زرد قرار دارند.

او در خصوص نحوه حضور کارکنان در هفته جاری افزود: دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و ضروری در شهر‌های دارای وضعیت زرد با تمام ظرفیت و سایر دستگاه‌های اجرایی با یک سوم کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، دستگاه‌های خدمات رسان و ضروری در شهر‌های نارنجی نیز با دو سوم کارکنان و سایر ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت هفته آینده را فعالیت می‌کنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: در شهر‌های وضعیت قرمز تمامی دستگاه‌های اجرایی تعطیل خواهند بود و فقط دستگاه‌های خدمات رسان مانند حوزه خدمات شهری شهرداری و آتش نشانی ادامه فعالیت می‌کنند.

او همچنین افزود: بخش‌های آموزشی و اداری تمامی مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌های دولتی و خصوصی و حوزه‌های علمیه در هر سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تعطیل است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان یادآور شد: در شهر‌های قرمز اجرای این مصوبه تا اعلام بهبود شرایط که توسط وزارت بهداشت در دوشنبه هر هفته اطلاع رسانی می‌شود، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار