فیلم هندی کشاورز با پرش به روی ماشین آبپاش پلیس!

کشاورز هندوستانی در تظاهرات کشاورزان در این کشور با پرش به روی ماشین آبپاش پلیس به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تظاهرات کشاورزان هندوستانی در این کشور با یک اتفاق عجیب همراه بود. در این تظاهرات که صد‌ها کشاورز پنجابی با ماشین آلات کشاورزی در آن شرکت کرده بودند هنگامی که با دخالت پلیس به خشونت انجامید اتفاقی عجیب رخ داد.

یکی از کشاورزان با بالارفتن از ماشین آبپاش پلیس تلاش کرد تا مانع اختلال پلیس در تظاهرات کشاورزان شود. تظاهرکنندگان هندوستانی در اعتراض به افزایش هزینه‌ها دست به تظاهرات زده بودند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط شاهدان یعنی تهیه شده است اقدام این کشاورز هندوستانی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که پلیس با کمک ماشین آبپاش سعی در متفرق کردن کشاورزان را دارد این کشاورز جوان از ماشین آبپاش بالارفته و تلاش می‌کند تا مانع پاشیدن آب به طرف کشاورزان شود. این مرد جواب پس از منحرف کردن لوله ماشین آبپاش پلیس به روی یک تراکتور پرش کرده و محل را ترک می‌کند.

این اتفاق در نزدیکی کوروکشترا رخ داد و هویت کشاورز جوان «ناودیپ سینگ» اهل آمبالا اعلام شده است.

سینگ در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند در این باره گفت: «ما برای احقاق حق و حقوقمان و در اعتراض به بالابودن هزینه‌های کشاورزی تظاهرات کردیم، اما خواسته به حق ما با خشونت پاسخ داده شد. من به بالای ماشین آبپاش پریدم تا مانع خشونت پلیس شوم. سپس با پرش به روی تراکتور برادرم از دست پلیس فرار کردم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.