نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

عاملان شهادت محسن فخری زاده باید شناسایی و با اشد مجازات با آن ها برخورد شود

آیت الله شاهچراغی گفت: عمل رذیلانه ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران نشان از درماندگی دشمن است و باید با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: راه شهید فخری زاده ادامه دارد و اقدام های سخیف دشمن تنها جوانان نخبه ایرانی را مصمم‌تر و ثابت قدم‌تر می‌کنند.

او افزود: دشمن درصدد ضربه زدن به کشور از طریق شهادت مدیران بزرگ است و دشمنان تاکنون تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کردند و شهادت شهید فخری‌زاده آخرین ترور نخواهد بود و باید هوشیار بود.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراش و زذیلانه باید از مدیران کشور حراست قوی به عمل آید.

امام جمعه سمنان  تصریح کرد: دنیا جنایت دشمنان در شهادت مظلومانه شهید صنعت دفاعی کشور را محکوم کرد.

او خاطر نشان کرد: اسلام ۱۰۰ درصد با ترور مخالف است و پیامبر اکرم(ص) حتی برای دشمنان نیز اجازه ترور ندادند و همواره برخورد با مجرم برابر با قانون مدنظر دین ما مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: عوامل جنایت شهادت محسن فخری زاده باید شناسایی شوند و با اشد مجازات با آن ها برخورد شود.

او اظهار داشت: دست های پشت پرده در خارج از کشور در شهادت مظلومانه شهید فخری زاده باید شناسایی و با آن ها برخورد شود تا دشمنان سرجایشان بنشینند.

امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران نمی تواند از شهادت مدیر شایسته برتابد و خواستار برخورد و اشد مجازات عوامل ترور مدیر و خدمتگزار عرصه علمی- پژوهشی و دفاعی کشور است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.