نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد:

شکست استکبار جهانی در مقابله با ملت ایران اسلامی

آیت الله عبادی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: دستاورد‌ های صنعت دفاعی و هسته‌ ای ثمره وجود انسان‌ هایی همچون شهید فخری زاده‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی در پیام تسلیت خود در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌ زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌ های به بن بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ ی ایران اسلامی است.


بیشتر بخوانید


دستاورد‌ها و پیشرفت‌ های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌ های مخلص و فداکاری از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده‌ها است. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ ی آن عزیز سفر کرده و به جامعه‌ی علمی و هسته‌ ای کشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریک و تسلیت می گویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت می کنم و یاد شهیدان هسته‌ ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی میدارم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.