حمام تاریخی مشگین شهر به مکان فرهنگی تبدیل می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: مقدمات تبدیل حمام عدل مشگین شهر به مکان فرهنگی با توافق با شهرداری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از توافق با شورا و شهرداری در خصوص تعیین تکلیف حمام تاریخی عدل مشگین شهر برای تبدیل به یکی از مکان‌های مهم فرهنگی شهرستان خبر داد.

او اظهار کرد: در خصوص تعیین تکلیف حمام عدل، پارکینگ بقعه شیخ حیدر و احداث سرویس خدماتی بهداشتی در محوطه بقعه شیخ حیدر با شورا و شهرداری مشگین‌شهر توافق شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: وضعیت فعلی حمام تاریخی عدل مناسب نیست و با تملک شهرداری از مالکین و با مرمت میراث‌فرهنگی به یکی از مکان‌های مهم فرهنگی در سطح شهرستان مشگین‌شهر تبدیل خواهد شد.

ایمانی افزود: براساس توافق انجام شده مجتمع خدماتی بهداشتی توسط شهرداری در محوطه شیخ حیدر برابر نقشه مصوب احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

او در مورد پارکینگ بقعه شیخ حیدر بیان کرد: نواقص موجود در پارکینگ ارزیابی و برآورد شده و برای تکمیل و هزینه‌کرد توسط شهرداری در قبال تهاتر با میراث‌فرهنگی در راستای بهره‌برداری در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.