آمادگی زمستانی در هر ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : برای آمادگی زمستانی در هر ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان یک اکیپ راهداری مستقر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای فصل زمستان و خصوصا بارندگی‌های پیش رو، گفت : ۷۰۰ نیروی راهداری شامل ۵۰۴ نیروی راهدار و ۲۰۰ نیروی پشتیبان برای این فصل در جاده‌ها آماده هستند.

او از وجود ۴۴ راهدار خانه ثابت و سیار شامل ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار در جاده‌های استان یاد کرد و گفت : ۴۴ اکیپ راهداری نیز در قالب این راهدارخانه‌ها فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ۴۷۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری شامل تیغه برف روب، لودر، نمک پاش و... نیز خبر داد.

کرمی افزود: در هر ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر، سه تیغه برف روب، سه نمک پاش، بولدزر و... با حضور ۳۰ تا ۴۰ نفر نیرو آماده است.

او از تهیه ۴۵ هزار تن شن و نمک برای جاده‌های استان هم خبر داد و ادامه داد: نیرو‌های راهداری برای بازگشایی نقاط برف گیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن پای کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان را پوشش می‌دهند، گفت: تمرکز بیشتری بر راه‌های اصلی و گردنه‌های برف گیر خواهیم داشت.

 این مسئول گفت: اقداماتی از قبل ضدعفونی راهدارخانه‌ها، تهیه تجهیزات استریل و ... نیز از قبل انجام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار