تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی، تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونان علوم پزشکی، علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را ابلاغ کردند.

محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاس‌های درسی در زمان‌های پیش بینی شده صورت پذیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است.

با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاس‌ها در نیمسال اول برای ورودی‌های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاس‌ها برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی ۱۶ هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمناً با توجه به تأخیر در شروع کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹ -۱۴۰۰، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس‌ها به منظور تکمیل تعداد جلسات (۱۶ هفته و ۱۷ هفته) تا قبل از امتحانات هستند.


بیشتر بخوانید


درخصوص کلاس‌های مشترک ورودی‌های قبل ۹۹ یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
برای چی5 ماه باید بریم کلاس برای یک ترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این ترم هیج کیفیتی نداشت
آخرین اخبار