خدمات شهرداری در دو نوبت صبح و عصر ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته نشست‌های شورا تعطیل و ساعات کار بخش اداری کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به وضعیت ساعات کاری در مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل بار و مسافر، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی نمی‌توانند تعطیل باشند و باید به‌صورت مستمر در حالت آماده‌باش قرار داشته باشند.

او افزود: شورای شهر هم در همین راستا جلسات خود را به مدت یک هفته تعطیل و ساعات کاری بخش اداری تا ساعت ۱۳ ظهر است.


بیشتر بخوانید


طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه نشست خاطرنشان کرد: شهرداری باید خدمات را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام دهد تا علاوه‌بر کاهش تعداد مراجعات بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه کنند و در شورای شهر هم تعداد مراجعه‌کنندگان باید کاهش یابد و به صورت تلفنی پاسخگوی مردم باشیم.

علیرضا توکلی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه گفت: تعطیلی شورای اسلامی شهرکرد می‌تواند در کاهش شیوع این ویروس موثر باشد چراکه تعداد مراجعات کاهش می‌یابد و اجرای طرح یک سوم در شهرداری هم سبب می‌شود تا مردم به درستی پروتکل‌ها و فاصله‌ها را رعایت کنند.

امامقلی بلالی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز بیان کرد: در این مدت یک هفته‌ای تعطیلی شورا، اعضاء شورا در دسترس خواهند بود و در صورت نیاز برای حل مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

او با بیان اینکه کادر درمان بیش از پیش خسته شده اند، گفت: می‌طلبد اعضای شورای شهر در جلسه‌ای از استاندار محترم تقاضا کنند که از مسئولان ارشد کشور بخواهند استان را به مدت یک ماه تعطیل کنند و دولت در این خصوص اقدام کند.

مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: مشکل کرونا در استان با تعطیلی یک و یا دو هفته رفع نمی‌شود و اجرای طرح یک سوم برای کوتاه مدت مناسب است، اما برای بلندمدت باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

او گفت: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه‌ای است و اعتبارات دولتی ندارد بنابراین اگر به‌طور کامل تعطیل شود برای پرداخت حقوق کارکنان هم با مشکل مواجه می‌شود و کسی پاسخگو نخواهد بود.

حمید فتح‌اللهی عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: استفاده از نرم‌افزار‌ها جهت برگزاری جلسات مجازی می‌تواند موثر باشد تا علاوه‌بر رعایت نکات بهداشتی و تحقق شعار در خانه بمانیم، بتوانیم به مشکلات و مسائل مردم نیز رسیدگی کنیم.

در پایان نشست اعضای شورای شهر شهرکرد نسبت به انجام مطالعات طرح تغذیه دشت مصنوعی شهرکرد با ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.