مشارکت مردم اردبیل در غربالگری و بیماریابی قابل تحسین است

استاندار اردبیل گفت: مشارکت و همکاری مردم با بسیجیان در غربالگری و بیماریابی طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر و تحسین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه طرح شهید سپهبد سلیمانی گفت: استان اردبیل به عنوان اولین استان، اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تعهد کرده و تا به حال اقدامات بسیار خوبی از سوی پایگاه‌های بسیج و همکاری مردم شاهد هستیم.

او با بیان اینکه بسیج علاوه بر سیستم دفاعی در حوزه سلامت نیز همکاری خوبی با سایر دستگاه‌ها داشته است، افزود: این طرح در مرکز استان با فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) در شهرستان‌ها با فرماندهی ناحیه و همکاری فرمانداران انجام می‌گیرد که امیدواریم به نتیجه قابل قبولی دست یابیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: طبیعت مشارکت مردم با اکیپ‌های غربالگری در محلات علاوه مساله بهداشتی و درمانی قطعا مساله امنیتی را تقویت می‌کند و این کار به تحکیم جایگاه بسیج در محلات را سبب می‌شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه بسیجیان علاوه بر تقویت سیستم بهداشتی باید در رابطه با مشکلات حاشیه‌ای و تامین امنیت محلات تلاش کنند، افزود: گاهی مواقع اخلال نظم و امنیت از محلات برنامه ریزی می‌شوند و اینکه طرح خانه به خانه می‌تواند حرکات دشمنان را در این مورد خنثی کند.

او با اشاره به اینکه به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا همه باید احساس مسوولیت داشته باشند، تصریح کرد: این طرح با بیماریابی و غربالگری خانه به خانه می‌تواند کمک بسیاری به کادر درمان داشته باشد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدامات دشمنان در رابطه با ترور دانشمند هسته‌ای و عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید فخرزاده به رهبر انقلاب و مردم ایران، تصریح کرد: اقدامات کور دلان و تروریست‌ها نشان از شکست آن‌ها در جبهه‌های مختلف را نشان می‌دهد و آن‌ها برای کشور گشایی در خاورمیانه و کشور‌های اسلامی را شروع کرده بودند که از سوریه، عراق و سایر کشور‌ها بیرون رانده شدند.

بهنام جو افزود: این کور دلان بار‌ها از دانشمندان و رزمندگان اسلام شکست خورده اند و امروزه چاره‌ای جز شمشیر از پشت زدن ندارند و قطعا نتیجه این اقدامات ناشایست خود را بار دیگر خواهند دید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.