ارائه تسهیلات ویژه به آسیب دیدگان صنعت گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: برای جبران بخشی از خسارات شیوع ویروس کرونا، تسهیلاتی ویژه برای آسیب دیدگان صنعت گردشگری اردبیل اعطا می‌شود.

تسهیلات ویژه برای آسیب دیدگان صنعت گردشگری اردبیل ارائه می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: با شیوع ویروس کرونا صنعتی که بیش از سایر بخش‌ها دچار آسیب و ضرر و زیان شد، صنعت گردشگری بود که فعالان این حوزه را با چالش‌های جدی و اساسی روبه‌رو کرد که با توجه به این مهم جبران خسارات در این بخش از همان روزهای نخست شیوع ویروس در اولویت قرار گرفت.

او ارائه تسهیلات به فعالان این حوزه و امهال اقساط تسهیلات بانکی را از حمایت‌ها از تاسیسات گردشگری و فعالان و کارآفرینان در این حوزه برشمرد و بیان کرد: بر همین اساس تسهیلات ویژه برای فعالان صنعت گردشگری استان که بر اثر شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، پرداخت خواهد شد.»

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برای فعالان حوزه گردشگری از مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال تا ۹ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد و تنفس پرداخت اقساط تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد تا بخشی از مشکلات حوزه گردشگری در این رابطه حل شود.

فلاحی افزود: برای اخذ تسهیلات، فعالان حوزه گردشگری استان می‌توانند از طریق سامانه کارا که مربوط به ورزات تعاون، کار و  رفاه اجتماعی است، ثبت‌نام کنند تا در اسرع وقت از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: انتظار می‌رود فعالان بخش گردشگری در سطح استان از این فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند تا بخشی از خسارات واردشده به تاسیسات گردشگری از طریق ارائه تسهیلات جبران شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.