تداوم کاهش دید افقی در جاده‌های مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: به علت بارش برف و مه غلیظ دید افقی در گردنه‌ها و برخی از جاده‌های این شهرستان همچنان کمتر از ۵۰ متر است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به اینکه تاکنون دو سامانه بارشی به منطقه وارد شده است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به دلیل تداوم بارش‌ها و مه غلیظ، دید افقی همچنان در گردنه‌های این شهرستان کمتر از ۵۰ متر است.

خادمی افزود: رانندگان باید در مسیر‌های مهاباد-ارومیه، مهاباد-بوکان و مهاباد-سردشت هنگام تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کرده و اقدام به رعایت فاصله طولی کنند.

او با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه‌های "قره‌بلاغ" در جاده مهاباد - بوکان و "زمزیران" در محور مهاباد - سردشت ادامه دارد، تصریح کرد: برای انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی ادوات راهداری در راهدارخانه‌های "قره‌بلاغ"، "کیتکه" و "کله‌گاوی" استقرار پیدا کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش‌ها و به‌ویژه بارش برف در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی این شهرستان، رانندگان باید زنجیرچرخ، سوخت کافی و جیره‌غذایی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.