گلایه مندی مردم روستا‌های دیشموک از نبود نفت

دهیار روستای باقله دان از توابع بخش دیشموک گفت: مردم ۱۲ روستا در بخش دیشموک از نبود نفت برای تامین سوخت گلایه‌مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حبیب الله نبی نیا دهیار روستای باقله دان از توابع بخش دیشموک گفت: قریب به دو ماه از آغاز فصل سرما گذشته، ولی متاسفانه مردم روستای باقله دان از نبود و کمبود نفت سفید رنج می‌برند.

نبی نیا افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده از عامل توزیع نفت روستا،او از عدم ارسال نفت سفید از سوی فرآورده‌های نفتی شهرستان کهگیلویه با وجود پرداخت پول سوخت خبر می‌دهد.

او بیان کرد: برای تامین سوخت مردم روستا و روستا‌های همجوار از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم و در صورت تامین نشدن نفت سفید مردم از هیزم برای سوخت استفاده می‌کنند که همین عاملی برای قطع درختان جنگل شده است.

دهیار روستای باقله دان گفت: در این هوای سرد با وجود بیماری کرونا و آنفلوآنزا مردم روستا در تامین سوخت شان با مشکل مواجه هستند و با قطع درختان جریمه‌هایی از سوی منابع طبیعی برای مردم لحاظ خواهد شد.
 
او با اشاره به ظرفیت تانکر نفت در روستای لاوه پاتل افزود: ظرفیت این تانکر که در روستای لاوه پاتل مستقر هست زیر ۲۰ هزار لیتر است.

نبی نیا با اشاره به روستا‌های تحت پوشش این تانکر بیان کرد: روستا‌های سربیشه علیا، سربیشه سفلی، لاوه پاتل، باقله دان، ده گرو سفلی و علیا و روستای سرغل از این تانکر سهمیه سوخت نفت سفید دریافت می‌کنند که همین عامل سبب عدم سوخت رسانی به موقع به اهالی روستا و روستا‌های همجوار شده است.
 
دهیار روستای باقله دان گفت: روستای باقله دان دارای ۳۵۰ نفر با ۷۰ خانوار با مشکل کمبود نفت مواجه هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.